Postup při změně majitele

V případě, že se vlastník rozhodne svoji nemovitost prodat, bylo by vhodné o tomto záměru informovat výbor, který mu může poskytnout informace o možných zájemcích z řad členů společenství.

V případě změny majitele ve Společenství vlastníků jednotek Váňova 906 – 909 by měl být postup následující:

  1. Prodávající bytu:
    • informuje výbor o plánované změně majitele
    • uvede novou korespondenční adresu
    • uvede číslo účtu pro poslední vyúčtování
    • domluví s členem výboru a kupujícím datum předání bytu (vyplňuje se předávací protokol se stavy vodoměrů a měřičů tepla, protokol je potřeba ve 3 vyhotoveních)
    • Předávací protokol ke stažení: 

     

  2. Kupující co nejdříve po změně majitele v katastru nemovitostí navštíví kancelář SVJ:
    • kupující informuje výbor o tom, kolik lidí bude v bytě bydlet (kvůli vystavení Výpočtového listu)
    • donese výpis z katastru nemovitostí
    • doplní kontaktní informace do databáze majitelů
    • podepíše formulář GDPR
    • získá přístupové údaje na webové stránky k dokumentům pro členy
    • získá Výpočtový list